Tuesday, October 5, 2010

1

Kita tak pernah dapat jangka seseorang itu. Mungkin luarannya nampak elok tapi dalamannya hanya dia saja yang tahu. Ya, aku mengaku aku selalu tidak pandai judge orang. Kadang kadang aku tersilap judge. Maafkan aku. Pengalaman lampau mengajar aku untuk berhati hati.



Aku bukan seorang yang berkira. Tapi jangan sesekali berani menganggap aku lemah. Aku diam bukan bermakna aku rela, aku diam kerana tidak mahu sesuatu perkara dibesar besarkan. Kadang kadang ragam manusia ini susah untuk difahami.


*statement mengungkit di belakang*

" Kite bukan kedekut, tapi kite penat penat donlod tapi dy amik dari kite "


*statement di hadapan*

" eh, dah tengok sampai episod berape? best kan cte tu."  (muke ramah)



Mulut kata lain, hati kata lain.








ps: nasib la kau masih budak!

2 comments:

kau nak kata apa.silakan.