Monday, October 25, 2010

Schedule

hye guyz!

dekat luar hujan turun dengan mencurah curah. sejuk sikit aku rasa. kuiz tadi sangat terbaik. terima kasih sebab tak ganggu aku study semalam.

mari lihat mari.


08/11/10 - Engineering Mathematics II

10/11/10 - Measurement and Instrumentation I

11/11/10 - Quran dan Sains Moden

12/11/10 - Electronics II

15/11/10 - Circuit Theory II

16/11/10 - Digital Electronics


bersusun segala paper perlu dihapuskan final nanti. so, silalah ignorekan segala godaan selepas ke cameron hujung minggu nie. harap maklum ye.

pesanan untuk diri sendiri, banyak sangat subjek lu lemah, so silalah study hard sikit. dahla kelas pun kejap pegi kejap dak. lagi nak main main ke.

pesanan untuk kengkawan, gudluck la nak masuk medan perang nanti. senjata asah bagi tajam ok. jangan risau, korang tumbang di medan perang, aku tolong sambung perjuangan korang. peace!







ps: aku dah kata, aku tak mampu tahan godaan blog dan fb.

4 comments:

kau nak kata apa.silakan.