Sunday, August 15, 2010

Entri khas


July 2007 mencatatkan segalanya. Perkenalan si gadis dengan seseorang yang si gadis sendiri tidak jangka yang akan menjadi sahabat si gadis yang paling terbaik. Hanya dengan diletakkan di dalam satu group yang sama, mereka bertukar senyuman. Ketika mendaki bukit si lelaki menawarkan diri untuk mengendong beg si gadis. Dari situ persahabatan mereka mula terjalin. Si lelaki selalu menjadi penasihat kepada si gadis, begitu juga si gadis yang selalu memberikan pendapatnya kepada si lelaki.

Perbezaan kos tidak menghalang mereka untuk bersahabat. Dari setahun ke setahun. Si lelaki tidak pernah jemu melayan si gadis. Pada tanggal 28 Februari si gadis menyambut hari lahirnya, dengan mengada ngada si gadis mengajak si lelaki menyambut hari lahirnya dengan menonton wayang dan menikmati secret recipe. Si gadis dihadiakan dengan bear yang comel.

Tapi setiap kali tarikh 15 August muncul, si lelaki tidak pernah mengharapkan apa apa dari si gadis malah berbekalkan kredit free dari celcom mereka bersembang mengenai semua hal. Mulia sungguh hati lelaki itu.

Kini sudah tiga tahun berlalu. Ikatan persahabatan mereka masih kuat dan utuh. Kini tanggal 15 August kembali lagi. Hanya ucapan juga yang menghiasi hari tersebut. Sorry ya si lelaki. Tiada hadiah yang paling bernilai yang mampu si gadis beri selain sebuah ikatan persahabatan yang ikhlas dari hati.

Entri ini khas untuk si lelaki yang bernama NADHIR ISMAIL yang menyambut hari menjadi semakin tua. Di sini si gadis bernama NURADILLA BAHARUDIN nak wish HAPPY BIRTHDAY kat si lelaki dan si gadis dengan jujur menyatakan si gadis sayang gile kat sahabatnya yang sorang tu. Smile!!!!

 Friends For Ever
;))



As I look
Beyond the ripples of my reflections
To examine my inner self;
The ripples begin to fade . . .
As the reflection lays beside me
Grasping my hand,
The inner warmth shields me
And the vision of my reflection appears
I see you. My Friend.  



ps : pray for our friendship ya.

3 comments:

  1. selamat hari jadi dan selamat berpuasa..=)




    latest entry Main Bowling Di Bulan Puasa

    ReplyDelete
  2. lepas sahur cepat2 open laptop nak baca entry khas nih..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thank you soo much dilla..terharunya !!

    *Friendship isnt about whom u known the longest...it's about who came, and never left your side

    -thank you for your friendship for all these years cik Nuradilla ^_^

    ReplyDelete
  3. @N

    hahaha. excited eyh.
    ur welcome dhi.
    heeee.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.