Sunday, February 13, 2011

Lorong Seni & Pekan Frinjan

sori bhai. semalam aku tak sempat nak update pasal events semalam. penat gila babi. dari pagi keluar, malam baru balik. thanx to kawan - kawan aku, tkah, muaz selaku driver, anip and khai. sorry sebab terpaksa drag korang dalam dunia aku untuk sehari. aku tau korang tak minat semua tu. muka korang bosan gila syial!

Lorong Seni not bad. aku tak dapat tengok full performance sebab terkejarkan Pekan Frinjan di Shah Alam. kat sane aku sempat rembat lima buku je. duit tak ramai nak angkut banyak - banyak. itu pun tkah support aku. pasni aku ganti ok.

seriously tak sempat juga tengok performance sebab diorang start lambat. kitorang kena hantar kereta plus duduk hostel kena masuk before sepuluh malam. shit betul la. lagipun semua stock tayang muka penat gila. kesian aku tengok.





ps: lepas ni confirm join lagi.

1 comment:

  1. Rase nak lempang2 cubit pipi tembam bdk tu !!!
    mwauahahahahahahaahahaaaahhahahahhaahahah !!!!!

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.