Monday, February 14, 2011

Miserable

serabut luar dan dalam. sejak dua menjak nie perut aku meragam tak nak duduk diam. toilet tu secara tiba - tiba dah jadi sahabat baik aku. malang betul la. baru tadi aku terhantuk dekat bucu penyidai baju. sakit gila babi. buat aku rasa nak maki hamun benda tu tapi tak guna sebab dia confirm tak akan bagi respon kat aku. tambah nak say sorry. hampeh!

esok cuti. tapi aku ada pre meeting untuk the real one khamis ni. ape yang aku nak gembar gemburkan pon aku tak tahu. aku ada dua pilihan samada aku kepoh selit sana selit sini dan dapat markah atau aku duduk diam - diam dan hanya bercakap bila disuruh tapi markah sikit. damn!

memang miserable gila aku dua tiga minggu ni. haish.



ps : thanks untuk nasihat semalam. :)




No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.