Sunday, March 11, 2018

Hotel Review : Y Khao Hotel Mui Ne

Hello!

Now masa untuk review hotel yang kami semua menginap sewaktu di Mui Ne. Actually hotel ni dah termasuk sekali pakej yang kami ambil dari Miss Khanh. Kami just bagitahu yang kami akan pergi seramai enam orang, tiga lelaki dan tiga perempuan. So, dari situ dia bagi option untuk duduk di Hotel Y Khao. After aku tengok condition bilik yang dia bagi tu nampak menyakinkan so aku pun proceed untuk setuju.







Bilik yang the girls dapat agak kecil berbanding the boys. Tapi okay je selagi ada tempat untuk solat, kami the girls ni tak kisah pun.






So far, toilet bersih, bilik pun bersih. Boleh nak sidai baju mana tahu ada yang basuh baju ke apa ke kan. Boleh la keringkan dekat sini.



Ada pool dekat belakang tapi kami memang tiada masa langsung nak berendam sebab seriously jadual pack gila. Ini pun last day tu baru pergi jenguk. Itupun time nak check out dari hotel. Tengok bertapa busynya kami.



Overall, if sesiapa yang bercadang nak ke Mui Ne, bolehlah ambil pakej dengan Miss Khanh sebab memang layanan paling tip top dia bagi. Tak silap aku, aku dah bagi segala info mengenai Miss Khanh dekat Entri ni so, go read and book dengan Miss Khanh okay.




No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.