Thursday, March 24, 2011

Melaka

200311. Tarikh paling bermakna untuk bulan ini. Setelah lama tak lepak sekali sejak meninggalkan suasana di Jepun dulu, kali ini kami bertemu kembali. Aktiviti yang dah dirancang lama tapi baru sekarang nak jalankan sebab asal nak buat je mesti ada halangan. Kali ni pun tak ramai yang join.

Biasalah, masing - masing dah ada komitmen sendiri. Komitmen as a student, pekerja dan sebagainya. So, yang join kali ni pun ada komitmen juga just diorang berkorban la sikit untuk kawan - kawan. Bukan selalu dapat gather macam ni.

Just habiskan masa di A Famosa Water World then pergi ke Bandar Melaka, pusing - pusing dalam kereta je sebab cuaca tak berapa nak mengizinkan ktorg berposing sakan. Then terus ke Umbai untuk makan malam. Perghh, memang terbaik. 





Tapi,

Bila nak balik semua gelabah. Aku, cik roomate serta syafiq ofcos la tak boley masuk sebab dah lepas waktu untuk masuk hostel kan. Melainkan kami sanggup kena ceramah selama seminggu. So, masing - masing sayang telinga, ktorg decide tidur rumah Elina and balik esok paginya.




Dan.

Aku dan cik roomate, skip dua kelas untuk hari isnin tu. Seriously memang dah flet gila. Takde tenaga dah sebab semalam tu ktorg join explorace. 

Btw, tenks kawan. Ada masa nanti kita buat trip ke tempat lain pula. Hope lepas ni lagi ramai yang akan join.






 





ps : sayang anda semua sahabat. 

1 comment:

kau nak kata apa.silakan.