Friday, March 18, 2011

Misi kumpul kupon bermula

Keje aku sikit - sikit makin berkurang. Daripada tinggi macam bukit, makin lama makin rendah kena tarah. eh, tarah eyh? Aku pun actually tak tahu perkataan yang betul. Main belasah je. So, maaflah kalau salah. Memang sekarang aku busy gila. Busy kumpul kupon. Ini semua gara - gara nak duduk hostel yang paling aku 'sayang' nie.

Kau tengok, Nuradilla Baharudin join activity kumpul kupon. Kalau ada manusia yang tahu perangai aku yang sebenar, confirm aku akan kena bahan empat hari empat malam. Sebab apa empat hari empat malam, sebab kalau masuk lima hari, memang budak tu akan lebam kena belasah dengan aku. Apa masalah kau nak bahan aku lama - lama.

Untuk hari ini semuanya berjalan lancar. Nasib baik lancar, kalau tak mesti aku akan serabut macam benda tu adalah masalah dunia paling besar aku pernah alami. Time post-mortem prof comm tadi, aku belasah je speaking. Entah apa aku cakap pun aku sendiri tak tahu. Grammar ofcos la tunggang langgang. Tup tup dengar madam kata very good kat aku. Bolehla, dari takde pape kan.

Test mandarin memang buat aku tak keruan sekejap termasuklah roomate aku. Aku nak tidur pun tak boleh sebab asyik teringat benda tu. Tapi aku belasah juga la tidur siap kawan aku masuk aku buat tak layan. Aku dah beriya nak pergi esok dengan alasan tak bersedia. Padahal malas nak menghafal. Tapi, last minute adik aku pulak call kata diorang satu family on the way datang sini sebab tengok si airiel demam and abah aku suruh aku balik kejap.

Dengan confident terus ajak roomate jawab test malam tu juga. Nasib baik boleh jawab. Lepas test ada ceramah pula. Terconggok la dalam dewan sampai pukul sebelas malam. Mujur penceramah best. Kalau tak confirm apa yang dia cakap aku akan 'terlebih faham.'

Sekarang aku rasa macam nak tarik tilam, tutup lampu dan pejam mata. Ha, lupa, isyak belum lagi. Pukul satu baru nak solat, patut kena ketuk aku ni. Leka sangat.


Ok, bai.









ps : manalah kupon yang orang tu janji nak bagi. penat tunggu nak lekat dekat kad hijau nie.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.