Monday, March 7, 2011

Pulau Redang

saat bergembira telah tiba. cuti - cuti malaysia bermula. destinasi menenangkan fikiran seterusnya adalah Pulau Redang. kali nie tak berapa nak ramai yang pergi. tak macam Taman Negara aritu.

seriously santai gila lepak sana. dah jadi macam jakun tengok laut. hari - hari berendam sampai tak ingat dunia. cukup masa makan, naik pastu turun balik. cukup masa pergi snorkeling, balik dari snork, turun laut lagi. malam - malam pulau tak berapa nak hidup. so, lepak - lepak cengitu je. cukup masa tidur.

secara jujurnya, aku ikut je diorang pergi snork, tapi aku tak snork sangat sebab takut. muka je tunjuk teruja gila, tapi bila masuk tengok segala batu karang, ikan semua muka terus cuak. cantik. memang cantik especially kat taman laut. air pun jernih je. tu yang keje nak berendam je.

done. muka pun dan gelap pastu selsema dengan batuk pun serbu terus. tak nyempat aku nak merilexkan diri. terseksa kejap kena bernafas guna mulut. damn.




AMARAN!
*sile tengok tanpa sedikit pun mata dikerdip. nanti terlepas moments best*





ps : next destination Pulau Perhentian. Insyallah.

2 comments:

  1. starting cam lucah jer !! hoho. bahaya !

    ReplyDelete
  2. n,

    hahha biasaaa.
    bikin panas skett.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.