Wednesday, March 16, 2011

Buntu

sekarang nie bila aku dengar perkataan matematik, aku jadi tekanan. tambah bila teringat muka lecturer aku. sebelum nie roomate aku dah dahulu rasa apa yang aku rasa tapi seperti biasa aku suka buat lagak cool aku macam takde pape berlaku. eleh math je pun kan. sekali diri sendiri yang terkena. masalah sekarang kenapa nama aku selalu naik bila kena buat dekat depan. everytime. bukan kadang - kadang. tapi selalu.

dan aku tidaklah berapa nak bijak dalam math. otak dunggu math. aku tidak sama sekali boleh buat something yang on the spot. so, setiap kali aku kena jawab soalan di depan, aku mesti akan rasa nak menangis dan orang - orang bijak dalam kelas tu akan jadi mangsa aku untuk ajar aku sepantas yang boleh. shit kan. kesian kat mereka.

fine.

jap lagi kelas math.


seperkara lagi kebuntuan gila punya terserlah sebab fikir pasal short sem. nak ambil atau just let go. roomate aku ni aku agak sepanjang berada di sini tak pernah lagi balik Langkawi tu. seriously aku rasa kesian gila dekat dia tapi still ajak dia buat short sem. memang kejam. even aku sendiri pun baru berapa kali balik rumah.

sekarang aku cukup benci nak fikir benda nie sebab aku kena cari keputusan yang betul - betul tak akan buat aku menyesal nanti. damn! tolonglah jangan bagi aku serabut lagi. banyak benda nak kena fikir especially meeting post mortem prof comm serentak dengan test oral mandarin.

apa yang dah aku hafal?

nothing.

.......
.......
.....................







ps : explorace lagi, bercuti dengan rakan lagi. seriously buntu.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.