Friday, July 9, 2010

Aku benci.


Aku benci bila aku ajak teman semua orang masih berbungkus selimut.
Aku benci bila aku lupa bawak benda penting yang
menyebabkan aku kena patah balik dan kembali
pada pukul 2.45 petang.

Aku benci bila kereta main keluar je dari simpang.
Aku benci bila kereta undur tanpa tengok orang kat belakang.
Aku benci bila kaki aku luka.
Aku benci bila aku terpaksa cuci luka tu sambil mengaduh kesakitan
sampai nk terkeluar air mata.
Aku benci bila kena jalan terhencot hencot.
Aku benci bila aku nak mandi akan ingat kepedihan luka tadi.
Aku benci bila kaki aku mula rasa senggal senggal.
Aku benci bila motor aku bertambah calar.

Kesimpulannya, korang faham fahamkanlah sendiri.



5 comments:

  1. ku suka baca..aku benci...lalallala

    ReplyDelete
  2. so..ni kes kaki yang terluka la ni? bile mintak tolong...sorang pon tak amek peduli...memang sakit hati + sedih = kuciwa..

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.