Monday, December 20, 2010

result

salam.

haih. seperti yang dijangka dan jangkaan itu sangat tepat. result macam celaka. sangat. bermati - matian bertarung untuk menyelit dalam sistem semata - mata mahu melihat result yang sebegitu rupa. shit. ada sedikit rasa nak terjun bangunan tapi bila fikir balik buat apa. buat sakit badan saja. so, lupakan.


lagipun semua ada untuk menyokong aku. lagak seperti aku baru tumbang di medan perang saja. ini buktinya.








sila click pada gambar untuk tumbesaran yang sihat.



tengok, macam mana aku nk give up kalau ada insan - insan seperti mereka. sentiasa ada bersama aku tak kira apa. tak lupa juga yang message aku dengan kata - kata semangat. terima kasih. aku hargai semua keprihatinan korang.


sem depan mungkin kena ubah strategi perang. mungkin kena ada orang pegang rotan baru boleh tak malas. sem depan juga perlu lebih komited. sem depan juga kena kurangkan aktiviti berjimba. mungkin boleh, mungkin tidak. 




ps : kadang - kadang kita kena terima hakikat. setiap yang berlaku ada hikmahnya.

8 comments:

  1. kat jmti xpela sng..
    heheh

    teruskan usaha k!~

    ReplyDelete
  2. bact,

    tu la, kat jmti maintain je.

    yeah, mesti akan teruskan usaha.

    ReplyDelete
  3. try harder next sem

    jgn study kuat2 sgt.. yg pting cool n njoy

    ReplyDelete
  4. result aku pun mcm celaka. kdg2 rasa nak give up. naseb baek kadang2 je rasa mcm tu.

    ReplyDelete
  5. alynn,

    tu la. naseb bek kadang - kadang. kalau nekad, payah gak kan.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.