Thursday, December 23, 2010

salah number


telefon berbunyi lagu elves. malumlah hp tak canggih tak boleh letak lagu - lagu macam orang lain. dari dalam toilet dengar bunyi macam jerit - jerit. apehal pulak. keluar bilik air, dengar adik cerita.


AWN : abang kat mana nie. 


ADK : ni sape nie.


AWN : ni sape pulak. abah mana abah?


*senyap*mungkin pergi bilik sebelah cari mr abah. pastu kembali ke bilik. bising balik.


AWN : cuba cakap nie sape.


ADK : ni tqah. nak cakap dengan sape?


AWN : oh sorry. dulu number nie suami saya pakai. maaf ye.


ADK : @#$%^&&*^&**



AWN = auntie salah number
ADK = adik




apa yang bermain dalam fikiran aku, bercerai dah ke. bape tahun tak telefon suami sampai number suami dah tukar lain pun tak tahu. isk. tak faham betul.


3 comments:

  1. AHAHAHAHAHA...what the FISH!!

    lain kali layan je dlu call tuh..bia die rase sket dikotak-katikkan.

    ReplyDelete
  2. tu la aku pelik! hahahahaha! sengal habis la alasan. kalau nak stalk tu ckp jela -.-

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.