Thursday, December 2, 2010

short hair

salam.

rebonding, perm, tocang dua, ponytail dan segala bagai jenis fesyen rambut tu semua dah buat aku bosan. padahal pakai tudung. saja nak menghabiskan duit dan sengaja nak buat rambut jadi rosak dan kasar.

kini aku berwajah baru. kembali ke zaman berambut pendek. dah terlalu lama dengan rambut panjang mungkin sudah sampai masanya melakukan sedikit perubahan. pelbagai gaya dah aku cuba. dah puas dah. kepala pun dah terasa sedikit ringgan.


sile click jika masih kurang jelas ;)


secara tiba - tiba aku rasa macam comel pulak berambut pendek. tak payah ikat. kalau aku buat rambut tempurung cam dulu - dulu apa jadi ek. pakai tudung pon senang.


ohh. shawl dan inner yang aku pesan dah selamat aku terima tadi. tenks citra anggun.





ps : dulu amoi sekarang apa.

8 comments:

  1. dulu amoi, sikalang 'Leng Lui',,hehe

    ReplyDelete
  2. N,

    leng lui tu ape??
    aku belom blaja mandarin g.

    ReplyDelete
  3. In Cantonese
    Leng = pretty / beautiful
    Lui = girl / lady

    haha ;P

    ReplyDelete
  4. gua dah follow.follow gua balik k. keh keh. kordyokoz.com

    ReplyDelete
  5. kord,

    tenks bro.
    wokays, bia gua pikir dulu.
    hek lu.

    ReplyDelete
  6. pasneyh simpan rambut sampai kaki pule
    hehehe
    ^_^

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.