Friday, June 3, 2011

Result sem lepas.

Lama sungguh tak update blog. Bukan takde masa, banyak betul masa aku cuma tiada apa yang nak dikongsikan.

Result dah keluar.

Sila lah terkejut sebab tiba - tiba awal pula result keluar. Tak sempat nak bodek lecture tambah markah. Ngeh. Alhamdullilah semuanya ok. Oppss. Ada yang tak ok tapi tak mengapa, itu kesalahan aku sendiri. Sekarang, apa yang aku risaukan tidak terjadi.

Mara aku selamat. *senyum lebar*

So, sem depan kena usaha lebih lagi untuk naikkan lagi pointer yang alahai ciput je. Untuk member - member yang result gempak, aku ucapkan tahniah. Keep it up dan untuk member - member yang result sebaliknya, its ok, cuba, cuba dan cuba lagi.

Benda tak akan datang bergolek kan kalau kita tak usaha. Kita usaha sama - sama ok kawan - kawan.

1 comment:

  1. syukur jugak sebab lulus sume...
    walaupun result jatuh dari sem lepas =,=

    congrat!

    alhamdulillah :)

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.