Wednesday, June 16, 2010

Lake Taiping

Aku tahu kawan kawan aku jenis malas bangun pagi.
So, dengan sengaja aku ajak diorang jogging dekat lake.
Sengaja ok sengaja.
Biarkan diorang skali skala hirup udara pagi.
Asyik bangun je matahari tegak atas kepala.
Haish. Sama je semua.














Kalau tengok dari gambar, tak macam jogging rite.
Actually saja cuci mata.
Menghilangkan bosan sambil mengeluarkan peluh.
Tambahan pula aktiviti yang tidak mengeluarkan duit walau sesen pun.
Masing masing tengah sengkek dan jatuh miskin.
Ada sorang tu siap da nak gantung selipar dah.

Ohhh, kami bawak photographer sekali.
Kira pakej la.
Senang kerja.




Meraka berdua la yang snap semua gambar.
Adik aku dan Farhana.
Perghh. Aku asyik kena paku je.
Sebab aku mana pernah bawak adik aku berjalan.
Tetiba sebab dah habis modal kawan, aku angkut la dia.
Memang kejam.


 
Taman Tasik Taiping di pagi hari



ps : tak jadi juga misi taknak letak gmbar. haish.

14 comments:

  1. lawonya pemandangan tuh..suke nya..suke nya..hehehe

    ReplyDelete
  2. cik aida,

    suka?
    jum turun taiping!!

    ReplyDelete
  3. lawa lah pemandangan. and quality of gambar pun bgaus! smart!

    ReplyDelete
  4. lisa,

    cntik kan.
    itu la lake tpg.
    gambar bagus?
    heeee
    bese bese jek la

    ReplyDelete
  5. ini memang betul - betul cuci mata. hahahaa.

    ReplyDelete
  6. cawal,

    hahahhaa.
    btul kn.
    nak lagi best, pegi sini

    http://onlypitchas.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wah org taiping...
    kita hirup udara yang sama..

    ReplyDelete
  8. tak roboh ke gelongsor tu membe naik?
    tersangkut tgh jalan ke.. hahaha

    ReplyDelete
  9. dh lama tak p jalan2 kat lake garden tu..dh kat johor skang, dh jarang balik umah..

    ReplyDelete
  10. as,

    org tpg meh?
    wahhh.
    balik la skali skala.
    byk da berubah nie.

    ReplyDelete
  11. yup2...
    kita kongsi cuaca, tanah, dan udara yg sama...

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.