Friday, April 30, 2010

Budak kecil

Sejak akhir akhir ni aku dah jadi macam ibu ibu saja. Pergi sana sini tengok baju budak. Pergi Tesco tengok pampers. Balik rumah hantar report.

" Mak, Drypers kat Tesco murah. RM something something."

Mungkin lepas nie akan bertambah lagi hobi baru aku ni sebab mungkin akan tambah lagi seorang anak saudara. Bagus betol kakak aku. Asyik bagi anak saudara kat aku dan cucu dekat parents aku. Ohh bertambah riuhla rumah aku. Bagus. Itu yang seronok.

Berlatih dari awal. Tak salah bukan.

Dah. Belum capai target. Jangan berangan.


katakata : Budak kecil betul betul buat aku gila.

7 comments:

  1. hoho....tu tande2 da dapat seru la tu...
    bersedia lah....
    haha...

    tumpang lalu...

    ReplyDelete
  2. Tapi harga barang sentiasa berubah jadi bila tiba saat kau untuk mendapat anak, kenalah survey lagi.

    ReplyDelete
  3. adziim : aku nak dpt anak lama lagi kot. adoi.

    ReplyDelete
  4. siapa nak check harga barang....
    boleh tanya pada dilla...hehe

    ReplyDelete
  5. wah wah wah! dah ade calon lom? :))

    ReplyDelete
  6. lan : ha, pastu sile bagi komisyen ye. hahaha.

    alynn : hahaha. calon? lalalalal.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.