Monday, April 18, 2011

331

Jam sekarang menunjukkan pukul dua belas dua puluh lapan tengah malam. Mata aku pula masih terbuka luas tak reti - reti nak pejam. Kebosanan berada di tahap paling melampau.

Haaa, sekarang TUMBLR aku dah berwajah baru. Kalau lapang - lapang pergi la melawat. Dulu aku letak gambar yang aku snap tapi sebab jarang update ditambah dengan kemalasan tahap melampau, so aku decide buang semua gambar dan post entri baru. Alah, reblog je pun.



Oh, ini gambar nyonya jual sayur. Si apek jual sayur tiada sebab dah jalan ke depan dulu. Sempat snap nyonya je. Gambar ni waktu kat Warta Bangi. Saja jalan - jalan lepas isi perut. Cuaca kan panas, tu sebab kena pakai sapu tangan. So, jadilah nyonya jual sayur.

Dan

Gambar dibawah ni dah lama. Terlupa pula nak update. Ini ketika roomate kesayanagn aku, @atikahallias sedang buat public speaking dekat borak - borak corner di cafe atas BMI. Gambar aku tiada sebab dia takde niat jahat nak pedajal aku, aku je yang berniat nak kenakan dia. Hahaha. Actually ada video sekali yang sempat aku rakam tapi biarlah menjadi simpanan kami di bilik saja. Private and confidental katanya. 








Esok dah nak kena balik ke hostel. Kuiz dengan report dah jeling - jeling tajam kat aku. Gerun aku nak balas balik jelingan diorang. Tapi, next week boleh bercuti panjang sedikit. Harap begitulah ye.







ps : math, pengajian malaysia, network sangat kejam. 

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.