Friday, April 8, 2011

Dispointed

Ya. Kecewa betul aku semalam. Satu soalan pun aku tak dapat nak jawab. Serius blur habis. Pandang kiri, pandang kanan dengan harapan dapat la tiru even sikit ke.

Tapi,

Damn. Apa pun tak dapat. Orang depan, kanan, belakang, semua aku tak kenal. Macam mana nak minta tolong. Si rumate @atikahallias di belakang selang dua baris dari aku dah selamat menjawab dengan khusyuk sebab dapat bantuan di sekelilingnya. Confirm berjaya gila lah dia test kali ni.

Haila. Sekarang nie kena target untuk kuiz dan final exam je. Itu jela satu - satunya harapan aku sekarang.

Terima kasihlah dekat 'orang' itu semalam sebab naikkan balik semangat aku selepas aku agak down sebab tak dapat jawab semalam. Selalu ada time aku perlukan.

Terima kasih juga rajin layan kerenah adik anda yang selalu nak mengadu macam - macam.

*senyum*








ps : give up? no!

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.