Tuesday, June 1, 2010

Pertelingkahan kecil

Tadaa.


Perang antara aku dengan adik aku. Bukan antara Israel oke. Hahahaha.


" Akak nak guna laptop malam nie "




" Arghhh. Takde. Adik nak guna. "




" Pedulik ape. Ko nak buat pe. "




" Nak buat keje sket. "




" Tak payah. Kerja ko buat kat pc je. Orang repair pc nie tuk suh ko buat keje. Nak juga guna laptop. Menyibuk betul. dahla buat keje merapuuu. Menyemak laptop je. "




" Ko bukan tau pun adik buat keje ape. Biarla, org nak guna juga. "




" Takde takde. Guna pc je "





" Ey, ko ingat laptop tu ko punye ke "




Dari dapur mak aku dah menyampuk. Aku buat taktau. Gaduh mulut je bukan guna senapang gajah tembak tembak. Cool la. Tak hancur bandan adik aku tu. Sambung balik.



" Memang pun. Mak beli laptop tu tuk akak. Kenapa? Tak puas hati. "



Hahahaha. Aku menang. Adik aku terpaksa terima hakikat dia kalah. Dia blah masuk bilik hentak kepala kat dinding. Aku senyum bangga.



katakata : aku baik hati bagi gak dy guna. huh

1 comment:

kau nak kata apa.silakan.