Tuesday, June 22, 2010

Penang




Perghh. Baru sekarang dapat tulis blog. Dari tadi aku asyik bersembang, bergelak tanpa henti. Cerita yang enam bulan bila dikumpul seramai lebih kurang dua belas orang dah macam cerita seperti bertahun tak jumpa. Semua berebut nak ceritakan pengalaman masing masing.


Aku hanya lepak chill dengar diorang sembang sambil layan Tunas from Hlovate. Aku rasa ade story menarik aku suruh diorang ulang. Aku nak cerita pon takda pape sangat. Biasalah, keja aku hanya lepak, lepak dan lepak. Takkan nak cerita kot. Tak heaven la.


Esok ada taklimat bagai. Ditambah dengan interview dari syarikat gergasi katanya. Aku fikir malas nak ambil port. Tapi bak kata aku, lec aku suka gertak gertak. Seronok katanya. Celaka betul. Setiap pelajar kena hadir sekurangnya lima interview. Shit. Aku resume pon takde. Tayang muka jela esok.





No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.