Saturday, April 3, 2010

kenangan

Walawey. Korang tunggu story aku ke. Ok la dude. Aku cerita. Cinema aku pergi semalam memang buat aku nak mengadakan rusuhan besar besaran. Macam banggang masuk pukul sembilanlimapuluh tapi movie mula pukul sepuluhplusplus. Memang nak kena hempuk dengan penonton. Ada yang ciap dah blah keluar macam tu je. Mungkin mereka claim kat luar kot.

Aku boleh bersabar lagi. Aku seorang yang bagus. Aku ada suruh mr specky buat pertunjukkan supaya manusia dalam tu tak bosan tapi beliau asyik mengelak saja. Apa boleh buat, tunggu dalam kebosanan saja.

Cukupla. Sekarang aku dekat Alor Setar. Bukan tengok bola. Aku ada hal kat sini. Sebelum sampai sini kami berjoli dulu dekat Sungai Petani. Pengakuan jujur aku adalah, aku baru pertama kali pergi SP. Jangan anggap aku tipu sebab terang terangan pengakuan jujur.

Kenduri kawen tadi rupanya kenduri crime partner aku dulu. Sengal gila aku tidak diberitahu. Minah nie jiran aku dulu waktu zaman zaman aku duduk Taman Bunga Raya Kuala Kangsar. Tapi dia tua banyak dari aku. Adik beradik dia semua lelaki except dia dan aku gila punya rapat dengan Along. Abang pertama dia. Gila sempoi mamat tu. Apa aku ingat dulu kalau aku rasa nak chow dari rumah aku chow pergi sebelah je sebab along selalu backup aku. Menyorok dalam bilik along. Tenks along. Aku sayang kau sangat la dan kau makin hensem sekarang dan bila bila.

2 comments:

  1. eh lu org mana? gua org jitra dohhh, dkt dgn alor star tu. tgk wyg katne? sp?

    ReplyDelete
  2. alynn : gua tpg seyh. tgk wyg kat tpg la.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.