Friday, April 2, 2010

salam takziah

Semua orang tengah kecoh pasal Din Beramboi meninggal. Aku pun baru dapat tau pagi tadi time tengah siap siap nak pergi kerja. Aku sentap seketika. Even memang aku ada terfikir dalam keadaan kritikal macam tu apa apa boleh jadi tapi aku tak jangka la secepat ini. Gila tak sedih. Pagi pagi aku dengar era kot. Gelak sorang sorang macam orang gila. Yela sebab aku dengar guna earphone.

So, lepas ni kau aznil, tinggal sorang la. Kesian kat kau. Apa apa pun salam takziah untuk family arwah.

Al-Fatihah.

katakata : Lawak beliau sempoi. Tiada siapa boleh lawan. Aku tabik dowh.

1 comment:

  1. rasenye br smlm i t'tgk cter die(spontan-astro) kt lappy mmbr i.lawak die memg sempoi ;D pg td time otw nk g klas, i dgr kt radio die da meninggal.uish.x sgke.sekelip mate je kan?

    smoge rohnye dicucuri rahmat.amin

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.