Tuesday, April 27, 2010

Lesen

Aku pandang keliling. Melihat gelagat manusia yang dalam gelisah. Aku cuba untuk berlagak tiada apa apa yang berlaku. Tapi dalam hati macam nak pecah hati sebab berdebar.

Ada yang lepas, ada yang mengundur. Waktu tu dalam fikiran aku hanya perkataan pasrah saja yang muncul. Aku diam membisu. Tidak bercakap dengan sesiapa. Nama aku dipanggil. Hah, buat sehabis baik. Itu pesanan untuk diri sendiri.

Lima belas minit berlalu. Aku keluar kereta dengan senyum puas.

Lepas ni, kaki aku akan jadi makin panjang. Lesen sudah dalam tangan. Hahaha.

katakata : jpj senyum tengok aku. ;)

8 comments:

  1. bgus!kaki panjang bg tinggi sikit.hahaha.

    ReplyDelete
  2. haha,baru dapat lesen ke??huhu..blh la payung pizza nanti ye..anyway tahniah...

    ReplyDelete
  3. hiro : tawu xpe. penting sgt.

    anony : sengal. siapa anda.

    abg nazmi : grrrr. apa pizza pizza. xde kene mengene pon.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.