Sunday, April 25, 2010

Vespa

Pagi pagi da kena jerit. Mr daddy nak pergi Kuala Kangsar cari ikan sungai. Aku teringat yang aku nak makan kuih kembar dua. Nama tu aku main bubuh je sebab nama sebenar kuih tu aku tak berapa nak pasti ejaan dia.

Sebab awal, parking punya senang diperolehi. Aku jadi pelik sebab sepanjang jalan ada vespa bersepah sepah. Dalam fikiran mesti ada event apa apa kat tepi sungai. Seriously, aku memang teruja. Cantik gila vespa mereka. Waktu tu aku agak kecewa sebab tak bawa kamera.

Tapi berbekalkan kamera dua megapixel handset aku, aku snap juga dua tiga keping. Silalah tengok.

1


2


3


4


5


6


Itu saja. Jangan harapkan gambar yang hebat kerana aku bukan profesional dan masih lagi belajar. Tambahan pula hanya mengunakan kamera handset saja. Mungkin suatu hari nanti akan ada gambar hebat muncul.


katakata : penat bodek semata mata kerana dslr.

4 comments:

  1. salam...

    waduh...

    terbaik gambar2 vespa tue...

    huhu...

    sedang mencari satu...

    ReplyDelete
  2. arelong : ea? cari cari. comel ouh vespa. klasik gila.

    ReplyDelete
  3. wah! terbaik! penoh nilai estetika, hehehe

    ReplyDelete
  4. fid : hahaha. estetika la sgt..

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.