Tuesday, March 16, 2010

aku dengar orang maen game


moshimoshi.hyep

grrr.bosan gyle aku hari nie.dahla pagipagi kene hantar adek aku pegi sekolah.orang bercuti dy nak pegi sekolah.sayang sangat dekat sekolah dy tu.aku da cakap semalam aku tak nak hantar sebab aku kene guna jalan jauh nak pergi keje.

tapi pagi tadi dy buad ayat sedih pula.tanya aku nak hantar dy ke tak.haish.aku kesian pula so terpaksa mengusung dy dan terpaksa la aku guna jalan jauh.sigh.dalam ofis nie aku ade macam terdengar something bunyi macam.oke,aku tak tawu nak terangkan bunyi tu.tapiiii aku rase pakcek sebelah aku nie tengah maen game.haha.

nama pon tm.xde telefon tipu la kan.tapii tu phone untuk check noise.

 hah.ni pekerja berhemah.azlan.


aku bosans.


keje yang berlonggok.kerjasama itu penting untuk habeskan keje secepat
mungkin dan kemudian melepak.hee.


oke.itu buku log.harihari kene tulis.kene tulis harihari.aku muak dan sangat muak.


. sayoonara .

miss dilla kata :
praktikal,baek kau cepat habes.aku da bosan.sekian.


1 comment:

kau nak kata apa.silakan.