Thursday, March 25, 2010

lakonan aku berjaya

Aku bersembang dengan pemantau. Dia sudah masuk ke alam lakonan aku. Aku hebat. Ya, hebat. Oh, dia tidak berapa kacak untuk di buat lelaki simpanan.

Pemantau : Mana pergi semua orang?

Aku : Oh, mereka semua pergi bekerja. Hanya kita berdua saja.*angkat angkat kening*

Pemantau : Ok, Takpe. Saya juz nak bagi borang ini. Sila cik Adilla isi dan nanti bagi kepada penyelia dan hantar ke Adtec Taiping ya.

Aku : Baiklah. Arahan diterima.

Pemantau : Mereka layan awak baik ke?

Aku : Tidak. Mereka dera saya. Tak nampak kesan lebam ni? *aku gelak dan kembali serius* Mereka layan dengan baik. Seperti ingin buat menantu saja.

Pemantau : Patutla layan dengan baik. Orang comel buat praktikal.

Kau tengok, dia puji aku comel. Ok, korang nak muntah pegi jauh jauh. Aku geli. Dia sungguh sempoi. Melayan segala kerenah dan lawak bodoh aku tanpa banyak soal.

Terima kasih sebab memuji aku budak baik. Aku memang budak yang baik. Sekian.

2 comments:

kau nak kata apa.silakan.