Monday, March 22, 2010

kau hidup dengan dunia kau

Aku penat. Berehat sebentar kemudian menerima arahan dari madam besar iaitu mak. Oke, aku follow arahan dia. Tapi aku sakit hati dengan betina tak sedar diri yang ada dalam rumah aku ni. Aku baru balik kerja terus suruh aku masak nasi sedangkan itu arahan untuk dia. Aku bengang. Aku diam. Teruskan kerja mengemas. Hal kau aku tak ambil peduli.

Kau dah ambil keputusan untuk mencari gaduh. Aku ikut sebab itu yang kau pinta. Selepas ini kau takkan lihat aku tolong kau, backup kau atau apa apa saja. Semua kau tanggung sendiri. Suatu masa, segala barang aku yang kau pinjam akan aku tarik balik. Maaf, itu yang kau nak bukan, tak mengapa aku ikut. Terima kasih. Kau betul betul menyusahkan hidup aku.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.