Thursday, March 18, 2010

tajuk aku da habis


moshimoshi.hyehye

Hahaha. Aku happy gila. Buah hati aku nak balik weekend nie. Hey budak, kau tunggu aku buli kau habis habisan. Aku akan buat macam aku tak jumpa kau setahun sedangkan aku baru saja kenakan kau dua minggu lepas. Kau tak reti berjalan bukan. Kau tunggu aku buat kau sampai berjalan. Kau tunggu.

Oh ya, aku baru belajar punch jumper hari ni. Aku rasa seronok dan excited macam aku baru dapat berjuta juta ringgit. Keterlaluan bukan. Kau duduk sana, kau takkan rasa apa aku rasa. Kenapa perlu dia gelarkan diri dia abang. Betul betul mengelikan aku. Takpe la, aku panggil kau pakcik aje. Mungkin lebih sesuai.

Kau da tua sila sedar diri walaupun takdela tua sangat.

Mereka sedang melayan lagu lagu jiwang rock. Aku pun layan juga sekali. Kalau bantah tak baik, sebab mereka ingin mengimbau kenangan lama. Biarkan.

Sebelum aku lupa. Sila datang ke sini  http://alladilla.tumblr.com/ aku mungkin lebeh bersikap terbuka di situ. Tapi aku masih belajar menggunakannya. Sekian.

. sayoonara .

Miss Dilla kata :
Aku rasa aku lupe letak ini pada entri sebelum ini.
Lupa.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.