Sunday, May 16, 2010

Conference

Conference dengan rakan memang seronok. Tambah kalau bercakap mengenai benda merapu. Tapi nak lagi seronok aku ambil keputusan jumpa. Bersembang depan depan, kau tengok muka aku aku tengok muka kau lagi seronok.


" Oke, petang nie kami datang rumah ang "



" Set, aku suruh la mak aku masak pape nanti oke "



Aku blah sekejap. Mak abah balik dari pasar membeli barang nak makan.



" Siap. Pergi Putrajaya tengok airiel. "



Sentap terus. Baru berangan nak bermanja bermesra dengan rakan taulan. Terus pergi depan lappy tengok conference yang masih berjalan. Aku takde lagi rancak mereka ni sembang. Lucah betul.



" Weh, niat terpaksa dibatalkan. Aku blah pergi Putrajaya. Next time maybe."


" Alaaaaaa"


Sebelum ditanya lebih lanjut aku terus sign out. Tapi wall fb aku penuh. Cis. Memang sengaja.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.