Monday, May 10, 2010

Konspirasi

Sunyi pula bila adik aku dah blah pergi sambung study. Tinggal adik bongsu yang terlebih manja yang langsung tak masuk dengan aku dan juga tak satu kepala dan tidak boleh dibawa kompromi.

Lepas nie aku takde geng untuk membuat konspirasi private n confidental dah.

Masalah sekarang, mak dan abah aku dah plan macam macam. Paling tak diterima akal aku adalah nak lepak homestay supaya mak aku boleh basuh baju adik aku bila ktorang pergi melawat dia nanti. Shit. Memang melampau budak tu sampai mak aku boleh buat plan macam tu.

Apa apa pun Kedah sangat panas.

Adoi. Kering tekak.

5 comments:

  1. yeap kedah mmg sgt panas. welcome to kedah. :D

    ReplyDelete
  2. partner in crime da jauh..
    pasni jadi budak baik yee hehe

    ReplyDelete
  3. huuuu.
    jadi budak bek kejap je..
    hahaha.

    terjah tetap terjah ye boy.

    ReplyDelete
  4. download movie best kt sni..
    teamlah.blogspot.com

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.