Monday, May 10, 2010

Hutang Tag

1.go to your photo files,select the 8th photo folder.
Aku cilok dari external lah ye.

2.select the 8th photo from the folder


3.post along with story behind it
  Gambar nie disnap oleh member aku dayot. Time nie malam last before semua pergi membawa diri masing masing ke sebuah alam lain iaitu alam pekerjaan tipu tipu. Tempat kejadian adalah di Autocity Juru. Motif  member aku nak snap pokok tu, tapi aku saje mengedik juga. Finish.

4.challenge 8 blogging friends to do the same
Sapa rasa bosan, nak buat tag nie, silakan. ;))



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Yang kedua pula ditag oleh akak comel yang selalu aku panggil dy kak echa. Tag mengenai senyuman paling menawan. Apa itu menawan? Ntah.

gambar ini seyes tak boleh blah aku tengok.

Senyum senyum senyum ;
  • Sebab senyum itukan sedekah. Lagipun tak perlu wang ringgit semata mata nak senyum.
  • Boleh buat orang rasa senang hati walaupun tengah ada masalah.
  • Hey, boleh menambah kenalan kan kan.
  • Jangan senyum tak kira tempat sebab nanti orang ingat gila.

Sudah selesai hutang tag aku dengan insan insan yang mengetag. Fuhh. Lega.

No comments:

Post a Comment

kau nak kata apa.silakan.