Monday, May 31, 2010

Cuti Peristiwa

Tadaa.
*greetings paling tak bleyh blah aku buat*


Hari busy aku da habis. Semua settle dengan jayanya. Aktiviti pancing memancing teruna dara juga berlaku dengan smoothnya. Kalau tak dapat aku peduli apa. Umpan kau tak hebat.


Untuk menambahkan efek kepenatan aku bercuti lagi sehari. Hahahahhaha. Badget seperti aku yang berusaha keras menjayakan majlis padahal mandur saja. Arah sana arah sini. Buat buat busy pegang kamera bagai. Segala itu penting untuk menampakkan anda orang penting. Hahahahha.


Dah cukup. Gambar kena tunggu photographer profesional punya baru cunn. Gambar aku tunggang langgang. Aku tengok pun pening. Korang tengok muntah darah terus.


katakata : majlis tu sebenarnya kenduri kawen czn aku. enough. jangan tanya soalan cepumas pada aku.

2 comments:

  1. eeeeee over... bak sini kamera tuhh agi owg lain pegang hehe

    ReplyDelete
  2. alah. ckp la dy yg nk pegang.
    ;p

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.