Wednesday, May 12, 2010

Masak

Aku terlebih rajin hari ni. Itu tak bermakna aku malas sebelum ni. Cuma hari ni sebab terlampau bosan, aku jadi rajin nak memasak. Masakan simple simple saja. Setakat makan untuk empat orang dan dengan bahan bahan yang macam dah nak kering dekat dapur tu hanya dua masakan simple je yang mampu aku buat.

Sambal Tumis Telur.

Udang Goreng Kunyit.

Simple kan. Tapi sedap. Aku tak pernah lagi dengar complain dari family aku bila aku memasak. Kadang kadang adik senggal aku suh aku masak lagi.

Ohh gambar di snapsnaphoto ye. ;)


katakata : lama tak buat kek coklat.


Suke. Tekan la Like.

6 comments:

  1. miss havoc : nah, amek la. heee.

    ReplyDelete
  2. alynn : aku pun merangkak nak memasak. macam mana aku nak ajar kau.

    ReplyDelete
  3. kapten : grrrr. aku tak malas la.

    ReplyDelete

kau nak kata apa.silakan.